13 Mart 2012

Çok Zaman Geçmiş!

Mezun olma, iş arama, minik tavşan dostumun hastalığıyla geçen uzun sürenin sonunda tekrardan yazıyorum. Benim mezuniyetim dışında ülkede ve dünyada bir sürü bok dönüyor ama benim en çok ilgimi uyandıran şey şu oldu: Bu akşam izlediğim bir programda, Papua Yeni Gine' de sıtma aşısının çok zor bulunması ve çocukların sıtmadan ölmesi. Kaç lira bir aşı yahu? Milyar dolarları olan adamlar arada bir üç beş bin aşı yollayamıyor mu oralara? Gel bize daha çok maaş ver, araba ver demiyorum, çocuklar ölüyor diyorum yahu!

Yazılarım gitgide müzik olayından uzaklaşmaya başladı sanki, gerçi blues ve rock dünyasında artık yenilik olan, sürekli haber olacak pek bir olay da yok. Belki birkaç festival, birkaç yeni albüm. Evet yeni albümlerle ilgili ileriki günlerde yazacağım. Joe Bonamassa' nın 'Dust Bowl' ve Grammy kazanan Tedeschi Trucks Band' in 'Revelator' albümleri önceliğim olacak, albümden 2 şarkıyı çalma listesine koydum. Dust Bowl albümü Grooveshark üzerinde bulunmadığı için listeye koyamıyorum, albüm hakkında yazdığımda farklı bir kaynaktan dinleme imkanı sunacağım.

Kayıt ekipmanı toparlayabildiğim vakit kendi çaldığım videolar ve daha güzeli gitar dersi videolarım da gelecek, hatta onlar için farklı bir blog açmayı da düşünüyorum.

Çalma listesinin oluştururken biraz tembellik ettiğimi ve şarkıların çoğunu eski listelerden seçme yaptığımı itiraf etmeliyim. Umarım doğru sıralamayı tutturabilmişimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder